Stimați vizitatori

Registrul electronic al cererilor de acordare a compensațiilor este destinat pentru depunerea cererilor electronice de către solicitanții care dispun de contract de credit în cadrul Programului de stat „Prima casă”, atât pentru funcționarii din sectorul bugetar („Prima casă 2”) în temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului Nr. 567 din 20 iunie 2018 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de acordare din bugetul de stat a compensațiilor pentru angajații din sectorul public participanți în cadrul Programului de stat „Prima casă”,

cât și pentru familiile cu copii („Prima casă 3”) în temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului Nr. 797 din 1 august 2018 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de acordare a compensațiilor bănești pentru familiile cu copii, participanți în cadrul Programului de stat „Prima casă”,

dar și pentru angajații din sectorul privat („Prima casă 4”) în temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului Nr. 253 din 29 mai 2019 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de acordare din bugetul de stat a compensațiilor pentru salariații angajați în sectorul privat participanți în cadrul Programului de stat „Prima casă”.

De asemenea, în urma adoptării de către Parlament a proiectului de lege pentru modificarea Legii Nr. 293 din 21 decembrie 2017 privind unele măsuri în vederea implementării Programului de stat „Prima casă”, compensațiile pot fi acordate și pentru beneficiarii de credite ipotecare accesate până la lansarea Programului de stat ”Prima casă”, care întrunesc condițiile de eligibilitate prevăzute la art. 4 din prezenta lege („Prima casă 5”).

Pînă la data curentă au fost finanțate 7011 cereri. 1611 cereri finanțate în cadrul programului Prima casă 2, 3894 cereri finanțate în cadrul programului Prima casă 3, 1491 cereri finanțate în cadrul programului Prima casă 4, 15 cereri finanțate în cadrul programului Prima casă 5.

Lista cererilor

Nr. Nr. cererii Instituția
1 CR3-8613 -
2 CR1-10036 -
3 CR2-10465 Brigada de politie cu destinatie speciala "Fulger"
4 CR2-10163 Institutia Medico-Sanitara Publica Spitalul Raional Cahul
5 CR2-10060 Directia Regionala Nord
6 CR1-10477 -
7 CR4-10449 -
8 CR4-7540 -
9 CR4-6457 -
10 CR1-10516 -
11 CR1-10515 -
12 CR3-10489 -
13 CR3-10417 -
14 CR3-9562 -
15 CR3-8856 -
16 CR4-10122 -
17 CR4-8684 -
18 CR1-10522 -
19 CR1-10463 -
20 CR3-10526 -
21 CR3-10524 -
22 CR3-10511 -
23 CR3-10334 -
24 CR3-10242 -
25 CR3-10174 -
26 CR3-9908 -
27 CR3-9220 -
28 CR4-10452 -
29 CR4-10437 -
30 CR4-10402 -
31 CR2-8611 IP CAMERA DE STAT PENTRU SUPRAVEGHEREA MARCARII
32 CR2-8133 INSPECTORATUL DE POLITIE BUIUCANI AL DIRECTIEI DE POLITIE MUN.CHISINAU
33 CR1-10532 -
34 CR3-9993 -
35 CR3-9918 -
36 CR4-10144 -
37 CR4-10046 -
38 CR4-9893 -
39 CR2-9594 INSTITUTIA MEDICO-SANITARA PUBLICA CENTRUL NATIONAL DE ASISTENTA MEDICALA URGENTA PRESPITALICEASCA
40 CR2-8785 Judecatoria Chisinau
41 CR1-10534 -
42 CR1-10504 -
43 CR3-10535 -
44 CR3-10443 -
45 CR3-3848 -
46 CR4-10478 -
47 CR4-10352 -
48 CR4-10175 -
49 CR1-10509 -
50 CR3-10539 -
51 CR1-10541 -
52 CR1-10508 -
53 CR3-10159 -
54 CR4-9101 -
55 CR2-9151 INSTITUTIA PUBLICA ORGANIZATIA PENTRU DEZVOLTAREA ANTREPRENORIATULUI
56 CR2-10547 INSPECTORATUL GENERAL DE CARABINIERI
57 CR1-10542 -
58 CR3-10140 -
59 CR3-9873 -
60 CR4-10396 -
61 CR4-10479 -
62 CR4-10444 -
63 CR4-10436 -
64 CR3-10559 -
65 CR3-10151 -
66 CR3-10032 -
67 CR3-9838 -
68 CR4-10500 -
69 CR2-10519 INSTITUTIA PUBLICA SERVICIUL TEHNOLOGIA INFORMATIEI SI SECURITATE CIBERNETICA
70 CR3-10560 -
71 CR3-10503 -
72 CR3-9963 -
73 CR3-9588 -
74 CR3-8134 -
75 CR4-10147 -
76 CR1-10513 -
77 CR1-10567 -
78 CR3-10518 -
79 CR3-9900 -
80 CR3-9614 -
81 CR3-7243 -
82 CR4-10373 -
83 CR2-10540 INSPECTORATUL GENERAL DE CARABINIERI
84 CR1-10573 -
85 CR3-9971 -
86 CR3-7017 -
87 CR4-9587 -
Ți-ai uitat parola?
Nu aveți un cont? Înregistrează-te
sau

Autentificare automată prin

Deținătorii semnăturii electronice au posibilitatea să acceseze registrul electronic al cererilor de acordare a compensațiilor, prin autentificarea cu MPass.

Suport

Date de contact: 022 822 020

Apelurile telefonice sunt recepționate de către operatori de luni până vineri, începând cu ora 08:00 până la ora 17:00, cu pauza de masă de la 12:00 până la 13:00.